Riktighockey.seRiktighockey.seFör hockeyintresserade sedan 2016

KIK mot jumbon Västervik 4-8 i HA-poäng - måstematch mot nästjumbon TAIF imorgon

· av · 1 min läsning
Västerviks IK-Kristianstads IK 4-3, efter förlängningsspel. Spontana intrycket efter matchen är att det var en dålig HA-match och att KIK-spelarna, trots att det grinade illa för dem flera gånger, borde ha distanserat sig med ytterligare tre tabellpoäng till jumbon.

Mer från Hockeyzon