Riktighockey.seRiktighockey.seFör hockeyintresserade sedan 2016

Driver ni med oss?

· av · 1 min läsning
Huset brinner, skeppet sjunker och mörkret har lagt sig. Bästa lösningen: gör inget, låtsas allt är bra och behandla fansen som om det är idioter. Det här slutar i tårar, sanna mina ord. Malmö är på väg ut och frågan är om de någonsin kommer tillbaka igen.

Mer från Hockeyzon