Riktighockey.seRiktighockey.seFör hockeyintresserade sedan 2016

Ikväll är Max och jag fiender för några timmar

· av · 1 min läsning
Ingen vanlig serielunksmatch ikväll i Kristianstads Ishall.  KIK-VIK.  Båda lagen indragna i bottenstriden, där hälften av lagen kämpar för att undvika playout.  Istället för far & son hållande på samma lag nu, för några timmar, far mot son. 

Mer från Hockeyzon