Riktighockey.seRiktighockey.seFör hockeyintresserade sedan 2016

Krönika: Märket på bröstet och oken på axlarna – Nu Gävlar kör vi!

· av · 1 min läsning
Vi hatar det, det är rent sagt ut förjävligt. Men nu är vi här, negativt kvalspel och kniven mot strupen. Brynäs löst uppgiften förut – Brynäs kan göra det igen.

Mer från Hockeyzon