Riktighockey.seRiktighockey.seFör hockeyintresserade sedan 2016

Ryan Whitneys ilska efter Anaheim Ducks mot Edmonton Oilers

· av · 1 min läsning

Först rasade Ryan Whitney mot domslutet i NHL och kallade det ”värsta han någonsin sett”.

En stund senare backade den amerikanske backikonen dock, liggandes i sängen.

– Det känns som att jag tagit en massa sjuka piller, säger han.

Mer från Expressen