Riktighockey.seRiktighockey.seFör hockeyintresserade sedan 2016

Bekräftat: Två smittade spelare i Skellefteå

· av · 1 min läsning
▸ Skellefteå blir nästa lag att drabbas av coronasmitta. Två spelare i truppen har testat positivt för covid-19.

Mer från Aftonbladet