Riktighockey.seRiktighockey.seFör hockeyintresserade sedan 2016

KNEKTA: Fulaste jag sett i år – skämde ut sig

· av · 1 min läsning
PLUS ÖRNSKÖLDSVIK. En förlust, tre anmälda spelare. Modo skämde ut sig mot AIK. Och Emil Larsson var den största syndaren.

Mer från Aftonbladet