Profilen petas igen: ”Vill vara med”
· av admin· 1 min läsning
Patrik Westberg, 57, har kommenterat grundserien i SHL. När det nu är dags för slutspel petas han av TV4.
Mer från Aftonbladet
- Abrahamsson: Less is more, någon?23 maj, 2026
- Så går det för Tre Kronor23 maj, 2026
- SHL-panelen: Det betyder förändringen för HV7123 maj, 2026
- Favoriten illa ute – förlorade igen: ”Svider”23 maj, 2026
- Moster Perrelli firade Viggo: ”Så jävla bra”23 maj, 2026