Slår larm om svensk hockey: ”En hel del svarta moln...”
· av admin· 1 min läsning
Svensk hockey är illa ute. Det anser Thomas Johansson, 55. – Det finns en hel del svarta moln, säger Leksands tidigare…
Mer från Aftonbladet
- Abrahamsson: Less is more, någon?23 maj, 2026
- Så går det för Tre Kronor23 maj, 2026
- SHL-panelen: Det betyder förändringen för HV7123 maj, 2026
- Favoriten illa ute – förlorade igen: ”Svider”23 maj, 2026
- Moster Perrelli firade Viggo: ”Så jävla bra”23 maj, 2026