Riktighockey.seRiktighockey.seFör hockeyintresserade sedan 2016

Ilskan i TV4: ”Är en halv meter”

· av · 1 min läsning
Rögle tog ledningen efter mindre än två minuter. Det borde dömts bort, tycker Björn Hellkvist.

Mer från Aftonbladet