Lagbygget 2026/27: Calle och Leo först ut att förlänga med Goiset!
· av admin· 1 min läsning
Mörrums egen Värmlandsmaffia väljer att fortsätta i Goiset! Såväl Leo Klavhed, 23, som Calle Arvedson, 21, har signerat nya kontrakt! ”Jag kände förra säsongen efter mitt korta äventyr i Norge att det är i Mörrum och Karlshamn jag hör hemma. Det är här jag vill vara och det är i Goiset jag vill spela. Vi […]
Mer från Division 1
- Spetsback klar för Väsby22 maj, 2026
- Håkan Svensson avböjer omval * Lämnar posten som ordförande efter drygt fyra år * ”En ynnest att få jobba med så många engagerade människor”22 maj, 2026
- Lagbygget 2026/27: Vilmer Stahmann återvänder till Mörrum Hockey!22 maj, 2026
- Biljettsläpp SCA-Cupen 202622 maj, 2026
- Poängkung klar för Bois!22 maj, 2026